موبایل هایمان را خاموش کنیم.


پیشنهاد: همه با هم برای ورشکستگی مخابرات سپاه، موبایل هایمان را خاموش کنیم.

امروز(5مهر88) سپاه در بزرگترین معامله تاریخ بورس ایران، 50% سهام مخابرات را خرید.
پیشنهاد: همه با هم برای ورشکستگی مخابرات سپاه، موبایلهایمان را خاموش کنیم. سپاه باید در یک ماه آینده هزار و 560 میلیارد تومان از مبلغ قرارداد را به صورت نقد پرداخت کند. ما می توانیم با تحریم همراه اول، ارزش سهام خریداری شده را به ورطه سقوط بکشانیم. اما چند نکته:
1-این کار باید با یک فراخوان از سوی مهندس موسوی صورت گیرد تا فراگیر شود. لازم هم نیست که ایشان به طور علنی اعلام کنند تا برایشان اتهامی درست شود. کافی است تا مثلا یک خبرنگار از ایشان بخواهد شماره sms خود را برای ارتباط با مردم بگویند و آقای موسوی اعلام کند که من مدتی است از موبایل استفاده نمی کنم.
2-باید قبول کرد که در حال حاضر راه پیمایی های اعتراضی مقدور نیست و دست کم باید تا 13 آبان صبر کرد. از طرفی تاکنون عملا هیچ گونه نافرمانی مدنی عمومی به شکل موفقیت آمیز و تاثیرگذار شکل نگرفته است. این یک فرصت مناسب است.
3-بسیاری از مردم به خصوص در شهرستانها امکان نشان دادن اعتراض خود را به صورت علنی و در خیابانها نداشته اند. حالا باید از این فرصت استفاده شود. آیا مردم حاضرند برای به دست آوردن حقوق واقعی خود، برای مدتی از برخی منافع کوتاه مدت و لذتهای زودگذر خود چشم بپوشند؟ بدون موبایل هم می توان زندگی کرد. امتحان کنید.
4-موبایلها باید خاموش شوند و هیچ کس هم گوشی خود را با خود در خیابان حمل نکند. فعلا درگیری و تجمعی نیست که نیاز به گرفتن عکس و فیلم باشد. نداشتن گوشی یک نشانه است و هرکس که موبایل در دست دیده شود باید با نگاههای ما شرم زده شود.
5-صادقانه می گویم من شخصا به عنوان اعتراض از23 خرداد شغل خودم را که تولید یک کالای تفریحی است، به حالت نیمه تعطیل درآورده ام. تنها در حدی کار می کنم که گذران زندگی شده باشد. با خاموش کردن موبایل (که برای کار من لازم است) باز هم به مشکل برمی خورم ولی به محض یک فراخوان عمومی، با تمام وجود می گویم و قول شرف می دهم که موبایلم را خاموش کنم و تا زمانی که این جنبش ادامه داشته باشد از آن استفاده نکنم. نظر شما چیست؟

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

ما مردم صفر و صدی فکر می کنیم یا باید بریزیم خیابان و صدا و سیما و بیت رهبری را فتح کنیم یا این که به ریش بقیه بخندیم. راهکارهای مسالمت آمیز و دراز مدت مقبول نظر مردم واقع نمی شود. تحریم اجناس و اعتصاب عمومی را باید جدی گرفت.

ناشناس گفت...

«صادقانه می گویم من شخصا به عنوان اعتراض از23 خرداد شغل خودم را که تولید یک کالای تفریحی است، به حالت نیمه تعطیل درآورده ام. تنها در حدی کار می کنم که گذران زندگی شده باشد»... ببخشيد! يا شما آدم تندرويي هستيد و كم اطلاع! يا نفوذي سپاه! دوست عزيز.. بي خيال..

ناشناس گفت...

چرا از ايرانسل استفاده نكنيم؟

ناشناس گفت...

نمیشه موبایلها رو خاموش کرد چون خودش منبع اطلاع رسانی نظر من استفاده از ایرانسل هست تا هم اطلاع رسانی کم نشه و هم س÷اه ضرر بده

ناشناس گفت...

نمیشه موبایلها رو خاموش کرد چون خودش منبع اطلاع رسانی نظر من استفاده از ایرانسل هست تا هم اطلاع رسانی کم نشه و هم س÷اه ضرر بده

omid گفت...

آقا تو را به خدا این میر حسین را ول کن طرف باید چقدر بزدلی نشان بدهد تا شما از اون دست بشوییی دوم اینکه آقا برو به کارت بچسب چون حیف که به خاطر کروبی وموسوی و احمدی نژاد که همه سر وته یک کرباس هستند ضرر کنی
من موبایلم را خاموش نمی کنم مگه سپاه تازه وارد اقتصاد شده این دسته گول را رفسنجانی به آب داده بود

arash kamangir گفت...

Mr. Omid jan , to ro khoda in ghadar manfi baf nabash, ageh hamin MOUSAVI joloie ina vainastadeh bood in sholooghia soorat migereft...Aia mardom donia mifahmidan ke chi dareh saremoon miyad? begholeh doosti hamin ja nazar gozashteh ke ma ya mikhaim 0 bashim ya 100... bekhopda in nist va rah toolanieh vali agar mosamam bashim agar etehad dashteh bashim piroozim..

ناشناس گفت...

من با اين كار موافقم اما بايد اطلاع رساني بشه كه اين كار سختيه چون اغلب مردم حتي باسواداش به اينترنت و اينجور بحثا كم توجه مي باشند تو شهرستانا وضعيت بدتره. مگر بقول شما يجوري از طرف بزرگا اعلام بشه.من كه با انجام كارايي مثل شعار نويسي رو پول و ديوار خودمو آرامش ميدم.
موفق باشيد
زنده با جنبش سبز آزادي

ناشناس گفت...

شما چقدر ساده اید. چرا فکر میکنید قراره بابت این واگذاری پولی به دولت داده بشه. واگذاری های اینها معلومه چه جوریه،مطمئن باشید یک قرون هم به دولت داده نمیشه. این یک معامله صوری بود(واگذاری مجانی).حتی اگر همه موبایلها را خاموش کنیم تا پول نفت هست اتفاقی(برای سپاه) نخواهد افتاد.

ان. دماغ گفت...

من فکر مي کنم ما اگر از پتانسيل هاي خيره کننده ا.ن در مبارزاتمون بهره بگيريم بهتر و زودتر به نتيجه مي رسيم!!!
مصور "ان. دماغ" را اينجا مشاهده کنيد:
http://img8.imageshack.us/img8/7498/andamagh.jpg
و به دوستانتان نيز بگوييد.

کبک22 گفت...

به نام پروردگار آزادی
با درود
شما لینک شدید
لینک کردی خبرشو بده...
به امید آزادی