تحریم صدا و سیما

طرح تحریم صدا و سیما و شرکتهای آگهی دهنده به آن:
تا کنون در وبلاگ ها و سایت های عمومی، پیشنهاد داده شده که شرکتهای تبرک و چیتوز به دلیل آگهی فراگیر از تلویزیون تحریم شوند و مردم از این پس از محصولات آنها خریداری نکنند. پول این شرکت ها تقدیم می شود به صدا و سیمایی که خائنانه در خدمت رژیم است و اخبار و تفسیرهای غلط و ضدمردمی منتشر می کند. من از محصولات تبرک خریداری نمیکنم چون از صدا و سیمای دروغگو تبلیغ میکند.
سایر محصولاتی را که موافق هستید اعلام کنید تا به مرور به این لیست اضافه شوند:
شرکت های تحت تحریم: 1- تبرک 2- چیتوز 3-...
تحریم صدا و سیما
اکنون که صدا و سیما به مدد دلارهای نفتی و با زیر پا گذاردن وجدان، به دروغ پردازی مشغول است و بر روی کانالهای ماهواره ایی هم پارازیت می اندازد، بیایید تا دست به دست هم دهیم و به ایشان درسی بیاموزییم، که ما نیز قادریم در کار آنها اختلال ایجاد کنیم، البته بدون اعمال خشونت و صرفا با اتحاد و "وحدت کلمه". روش پیشنهادی من، بر اساس روش ِDistributed Jamming یا همان پارازیت گذاری گسترده است. در این روش تعداد زیادی فرستنده ضعیف که در ناحیه ایی توزیع شده اند، روی کانالی که دشمن در حال مخابره است، نویز ارسال می کنند، به گونه ایی که امکان ارتباطی از دشمن سلب می شود. نکته قابل توجه در این روش این است که اگر تعداد فرستنده های کم قدرت خیلی زیاد باشد، امکان کشف محل فرستنده ها از بین می رود. در حال حاضر، دستگاههای ویدئویی به وفور در منازل یافت می شوند. این دستگاهها که شامل انواع ویدئو، وی سی دی، دی وی دی، ریسیورهای ماهواره و بازیهای کامپیوتری قابل اتصال به تلویزیون می شوند، در واقع فرستنده های کم قدرت تلویزیونی هستند. نکته جالب در مورد این دستگاهها این است که کانال خروجی آنها به راحتی قابل تنظیم است. ولی در کاربرد معمول، خروجی RF آنها به پشت تلویزیون وصل می شود و نه به یک آنتن مناسب برای پخش سیگنال. حال اگر، خروجی آنها را بجای تلویزیون، به آنتن پشت بام وصل کنیم، یک فرستنده کم قدرت خواهیم داشت. اگر کانال آنرا بر روی یکی از کانالهای صدا سیما تنظیم کنیم، در حقیقت به سیگنال آنها نویز یا همان پارازیت افزوده ایم. بسته به نوع دستگاه ویدیویی و نوع آنتن مورد استفاده میزان پارازیت متغییر است. اگر ده درصد ساکنین تهران، دست به چنین اقدامی بزنند، نویز حاصل در حدی خواهد بود که دریافت کانالهای صدا سیما با مشکل جدی روبه رو خواهد شد. برای افزایش اثر این روش می توان از تقویت کننده های آنتن هم استفاده کرد. به این شکل توان تشعشی بالا خواهد رفت. علاوه بر این، چون تقویت کننده های آنتن معمولا برای سیگنال های ضعیف طراحی می شوند، اگر خروجی دستگاههای ویدئو را به آنها وصل کنید، و بهره توان را روی حالت ماکزییم قرار دهید، آنها دچار نوسان می شوند ( درست شبیه حالتی که بلندگو ها، اگر بهره توان زیاد داشته باشند، آژیر می کشند) که سبب می شود کانالهای بیشتری مختل شوند. این اختلال تنها در باند تلویزیونی است و...

پیشنهادمی شود برای اعتراض به دروغپردازی های صداوسیمای ایران مردم تهران و شهرستانها، آنتن تلویزیونهای خود را در مقابل جام جم و یا مراکز استانی صداو سیما دور بریزند.
با صدا و سیما چه می شود کرد ؟
صدا و سیما این روز ها با جعل خبر و توهین و دروغ پراکنی دوست و دشمن را از خود ناراضی کرده و دیگر نه تنها مخاطب را جذب نمی کند که بییندگان سابقش را نیز به کلی از خود می رماند لذا جهت سرجا نشاندن این رسانه به ظاهر ملی و به باطن خائن به ملت چند شیوه از نوع خشونت پرهیز و مبتنی بر نا فرمانی مدنی به شرح زیر آورده ام تا اگر به کار بسته شود زنجیری شود به دست و پای این غول رسانه ای در دست خودکامگان. ده راه کلی تحریم تلوزیون به شرح زیر است :
1- تحریم تلوزیون به تمام معنا و اطلاع رسانی ماهیت آن : تلوزیون تماشا نکنید و تماشا نکردن آن را به دوستان و آشنایان توصیه کنید هرجا تلوزیون روشن بود خاموش کرده و در اماکن عمومی از مسئول تلوزیون و در میهمانی ها از صاحب خانه بخواهید یا از دستگاه پخش فیلم استفاده کند یا برود روی کانال های ماهواره ...
2- تحریم هر محصولی که از تلوزیون پخش می شود : در صورتی که قصد دارید از بقالی سر کوچه هم خرید کنید به خاطر داشته باشید محصولی را که اخیرن تلوزیون تبلیغ کرده به هیچ عنوان نخرید حتا اگر مجبور باشید کمی پول بیشتر بپردازید یا به مغازه دیگری سر بزنی. با ترویج این کار و ادامه تحریم کم کم صاحبان صنایع و شرکت ها نیز تبلیغ خود را در تلوزیون کاهش داده و صدا و سیما متحمل ضربه سنگینی خواهد شد که بسیارر تاثیر گذار است .
3- اعتصاب در صدا و سیما : اگر به هر نوعی با صدا و سیما همکاری دارید تا جایی که می توانید این همکاری را محدود کرده یا در روند آن اخلال ایجاد کنید. اگر کارمند صدا و سیما هستید تا جای ممکن کم کاری کرده و یا کارشکنی و اعتصاب کنید و اگر کارمندان صدا سیما را می شناسید از آنها در اعتصابشان حمایت و جانبداری کنید و نگذارید تنها بمانند . حتی یک رفتگر شهر داری هم می تواند با جارو نکردن جلوی درب های صدا و سیما یک حرکت موثر در تحریم آن انجام داده باشد.
4- تلفن های مراکز پخش را اشغال کنید: در صورتی که شاهد برنامه ای زنده هستید که از بینندگان درخواست تماس تلفنی کرده است بی درنگ تلفن را بردارید و شماره مورد نظر را اشغال کرده و یا با سوالات بی ربط روند برنامه را مختل نمایید .
5- سایت ها ایمیل های صدا و سیما را هدف بگیرید: با حمله های داس به سایت های صدا و سیما و ارسال ایمیل های بسیار زیاد به آدرس های دریافت ایمیل این سازمان عملا بخش ارتباط اینترنتی این رسانه را غیر فعال کرده و امکان تعامل ان را فلج نمایید
6- اعتراض به مجریان و گزارشگران و برنامه سازان : با پیغام در سایت و وبلاگ و ارسال ایمیل و تماس تلفنی و گفتار حضوری اعتراض خود را به برنامه ها و سیاست های مجریان و برنامه سازان سیما منتقل کنید و آنها را نیز در جنایت این سازمان دورو شریک بدانید
7- شرکت ها و مطبوعات وابسته را تحریم کنید : شرکت های بسیار وابسته به صدا و سیما هستند و حتا بسیار از مطبوعات مثل روزنامه جام جم یا مجله سروش یا موسسه سروش رسانه و ... وابسته به صدا و سیما و متعلق و تحت مدیریت آن می باشد اگر تا امروز از این شرکت ها محصول یا خدمات می گرفتید دیگر به آن پایان دهید . روزنامه جام جم نخرید و از شرکت صوتی و تصویری سروش هم چیزی نگیرید.
8 - نماد ها و تصاویر نمادین : اگر وبلاگ یا سایت دارید با قرار دادن لوگویی از یک تلوزیون شکسته یا چیزی که معنی تحریم صدا و سیما را برساند نشان دهید که صدا و سیما را تحریم کرده اید و از دیگران هم بخواهید با شما همراه شوند در صورتی که برایتان مقدور است آنتنهای هوایی تلوزیون بالای پشت بام را به نشانه اعتراض برعکس کنید و یا باز کرده و وارونه یا کج ببندد .
9 - با گزارش گران صحبت نکنید : در کوی و خیابا به هیچ عنوان حتا در مخالفت هم با گزارش گران سیما مصاحبه نکنید زیرا گزارش مخالفی پخش نخواهد شد و همچنین با ازدحام ایجاد مزاحمت خشونت پرهیز مانع انجام مصاحبه آنها با مردم یا شبه مردم در اماکن عمومی شوید
10 - اطلاع رسانی افشا گرانه : با اطلاع رسانی در هرجا و به هر شکلی دیگران را به صورت منطقی آگاه کنید کدام یک از خبر های اخیر و برنامه های صدا و سیما دروغ بوده و اصل خبر چیست و مردم از کجا می توانند اصل خبر را مستقیم دریافت کرده و با خبر تلوزیون مقایسه کنند . بدون جنجال و به آرامی و منطق صدا و سیما را رسوا کنید.
در پایان خاطرنشان می کنم که راه های پیشنهاد شده تنها راه ها نیستند و راه های دیگری با توجه به موقعیت و امکانات هر شخص به تناسب وجود دارد . مهم تحریم همه جانبه این سازمان خائن می باشد
به امید فردایی بهتر ...
http://asaliblog.blogfa.com/post-5.aspx

۱ نظر:

شهاب گفت...

به این جنبش اعتراضی بپیوندید و همه را آگاه کنید:
http://apps.facebook.com/causes/irib